Disput mit ehemaligem AG wegen ALG

Ellen78

New Member
Ehe-GC
Na prima!! Daumen bleiben gedrueckt :)
 

i-love-nyc-schaanel

Well-Known Member
Ich freue mich auch für euch...der Richter kann demnach ja nur zu Gunsten deines Mannes entscheiden ;-))
 

Suze

Well-Known Member
Citizen
Yeah, we won!

:wohoo Heute kam der Brief vom Dept. of Labour: "The evidence establishes that the claimant did not commit work-related misconduct. The claimant's actions do not demonstrate a disregard of the employer's interests. The Hearing Officer remains unconvinced the claimant acted with harmful intent. bla bla bla ... etc.
The Agency Decision is affirmed. The claimant is eligible for unemployment benefits. The employer appeal is denied."

:hurra :bier

Danke allen, die fuer uns die Daumen gedrueckt haben :danke :schmacht :winke
 
Zuletzt bearbeitet:

Katharina85

New Member
:wohoo Heute kam der Brief vom Dept. of Labour: "The evidence establishes that the claimant did not commit work-related misconduct. The claimant's actions do not demonstrate a disregard of the employer's interests. The Hearing Officer remains unconvinced the claimant acted with harmful intent. bla bla bla ... etc.
The Agency Decision is affirmed. The claimant is eligible for unemployment benefits. The employer appeal is denied."

:hurra :bier

Danke allen, die fuer uns die Daumen gedrueckt haben :danke :schmacht :winke

Glückwunsch :wohoo
 

Suze

Well-Known Member
Citizen
Ich bin so froh und erleichtert, wir hatten befuerchtet, dass wir vielleicht das ALG zurueckzahlen muessen :)
 

Emmaglamour

Well-Known Member
Greencard
Fantastisch. :hurra
Ich freue mich, dass die Angelegenheit zu Euren Gunsten ausgegangen ist.
 
Oben